facebook_pixel

Ostmine
Transport
Tagastamine
Tooted
Soodustused
Minu konto
  • Kas Kixikust ostes peab omama kontot?

    Ei pea. Küll aga on kasulik kontot omada, kuna nii näete enda ostude ajalugu.

    Kas pärast tellimuse sooritamist on võimalik seda muuta?

    Kui märkate enda tellimuses viga, siis andke sellest meile teada aadressil info@kixik.ee

    Kui suur on tellimuse postikulu?
    • Smartpostiga tellides 2,9€
    • Omnivaga tellides 3,5€
    • Tellimine postkontorisse 4€
    • Kulleriga kohaletoimetamine 5,5€
    • Digitaalsete toodete tellimine on tasuta
    Mis maksmisvõimalusi Kixik pakub?

    Kixik pakub järgmisi maksmisviise:

    • Tasumine pangalingiga
    • Tasumine pangaülekandega. Pärast ostu sooritamist saadame teile e-arve ning ühtlasi suunatakse teid ka tellimuse kinnituse lehele. Tellimust hakkame käsitlema niipea kui tellimuse eest on tasutud. Juhul kui makse ei jõua meieni 3 tööpäeva jooksul, peame kahjuks tellimuse tühistama.
    • Tasumine PayPaliga
  • Mis kohaletoimetamisviise Kixik pakub?

    Pakume nelja erinevat transporditeenust:

    1.Tellimine pakiautomaati

    Tellitud kaubad toimetatakse teie poolt valitud pakiautomaati. Pakiautomaadi haldaja annab Teile sõnumiga teada kui kaup on kohale jõudnud. Paki kättesaamiseks järgige ekraanil antud juhiseid.

    2. Tellimine postkontorisse

    Tellitud kaubad toimetatakse teie soovitud postkontorisse. Kui valite ostu sooritamisel selle valiku, siis palun kirjutage märkuste lahtrisse, millisesse postkontorisse te pakki soovite.

    3. Tellimine kulleriga

    Kui oleme tellimuse teele pannud, võtab kuller teiega ühendust, et kokku leppida aeg kaupade üleandmiseks.

    4. Tellimine digitaalselt e-posti teel

    Digitaalselt saab tellida vaid tooteid, mille variatsioonis on valik “Digitaalne”. Toote saadame teie e-posti aadressile .jpg formaadis, mille saate kas ise välja printida või lasta seda teha lähimas fotopoes.

    Lisaks on võimalik pakk tellida ka välismaale. Selleks kirjutage meile info@kixik.ee.

    Kui suur on tellimuse postikulu?
    • Smartpostiga tellides 2,5€
    • Omnivaga tellides 3,5€
    • Tellimine postkontorisse 4€
    • Kulleriga kohaletoimetamine 5,5€
    • Digitaalsete toodete tellimine on tasuta
    Kui kiiresti jõuab ostetud toode kohale?

    Oleneb, mis tootega on tegemist. Üldiselt postitame tooted järgmiselt:

    • Digitaalsed tooted 1-2 tööpäeva jooksul
    • Trükitud tooted 1-4 tööpäeva jooksul
    • Käsitööna valminud toodete postitamise aeg sõltub disaintoote keerukusest ning olukorrast, kas toote valmistamiseks vajalik materjal on parajasti laos olemas. Tavaliselt läheb toodete postitamiseks 2-14 tööpäeva.

    Täpsemad tarneajad on toodud iga toote juures eraldi välja lingi all “LISAINFO”
    Pärast postitamist jõuavad tooted teieni 1-3 tööpäeva jooksul, olenevalt millise postiteenuse valisite.

    Kas Kixikust on võimalik tellida ka väljaspoole Eestit?

    Jah, Kixikust on võimalik tellida ka välismaale. Andke enda soovist meile teada aadressile info@kixik.ee

  • Kas ostetud toodet on võimalik tagastada?

    Jah, tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul, kuid tagastamisele ei kuulu kliendi soovide järgi tehtud tooted.

    Täpsemalt lugege tagastamise kohta Kasutustingimustest.

    Kuidas ostetud toodet tagastada?

    – Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@kixik.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Raha tagastatud toodete eest hüvitame 5 tööpäeva jooksul pärast tagastatava kauba jõudmist meieni.
    – Kui tellisite tooted pakiautomaadi vahendusel, viige toode samasse Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaati ja sisestage SMS-iga saadud tagastuskood.
    – Juhul kui tellisid toote postkontorisse või kulleriga, viige kaup ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel.
    – Toote sihtkohaks märkige Lembitu Konsumi pakiautomaat (Kixik OÜ, Telefon: (+372) 5757 0501).

  • Mis on digitaalne toode?

    Digitaalne toode on toode, mis saadetakse kliendile e-posti teel. Toode saadetakse .jpg formaadis, mille saab klient ise välja printida või jagada sotsiaalmeedia teel. Digitaalne toode on soodsam kui trükitud variant ning postikulu on tasuta.

    Digitaalset toodet on võimalik tellida ka erimõõdus. Selleks tuleb ostu vormistamisel kirjutada enda soov lahtrisse “Tellimuse märkused” või saata e-kiri aadressile info@kixik.ee.

    Kas e-poes pakutavaid tooteid on võimalik tellida ka erimõõdus?

    Paljusid tooteid on võimalik tellida ka erimõõdus. Enda soovist andke meile teada kirjutades e-posti aadressile info@kixik.ee.

    Kas Kixik pakub ka eritellimusel tehtud tooteid?

    Jah, pakume ka eritellimusel valmistatud tooteid. Kui te ei leia meie tootevalikus sobivat toodet või soovite mingit olemasolevat kujundust muuta, siis andke meile sellest teada kirjutades e-posti aadressile info@kixik.ee.

  • Mis soodustusi Kixik pakub?

    Kixik pakub nii kampaaniapõhised soodustusi kui ka sooduskoode.

    Kust saab sooduskoode?

    Sooduskoode võib leida meie Facebooki lehelt, uudiskirjadest ja veebileheküljelt.

    Kuidas sooduskoodi kasutada?

    Kui oled välja valinud sobiva toote ja selle ostukorvi lisanud, siis sooduskoodi saate rakendada kas tellimuse vormistamise lehel või ostukorvi vaates.

    Tellimuse vormistamise lehel klikkige sisulehe üleval olevale lingile “Kliki siia, et sisestada oma kood”. Pärast sooduskoodi sisestamist vajutage nuppu “Rakenda”.

    Ostukorvi vaates kirjutage enda kood lahtrisse “Sisesta sooduskood” ning vajutage nuppu “Rakenda”.

    Millised tingimused sooduskoodidele kehtivad?

    Sooduskoodidele rakenduvad järgmised tingimused:

    • Sooduskoodid rakenduvad ainult täishinnaga toodetele.
    • Ühe ostu puhul saab kasutada ainult ühte sooduskoodi.
  • Miks on hea omada Kixikus kontot?

    Kontot omades näete enda ostude ajalugu ning lisaks kehtivad sooduskoodid vaid registreeritud kasutajatele.

    Kuidas muuta enda konto andmeid?

    Konto andmete muutmiseks logige Kixikusse sisse. Avanevas vaates saate muuta enda konto andmeid vajutades vasakul menüüs olevale lingile “Minu konto”.

    Mida teha kui Kixiku konto salasõna on ununenud?

    Ärge muretsege! Kui olete unustanud enda salasõna, siis sisselogimislehel vajutage lingile “Unustasid salasõna?”. Pärast kasutajanime või e-posti aadressi sisestamist saadetakse teie e-posti aadressile edasised juhised salasõna vahetamiseks.