facebook_pixel

 1. Üldtingimused ja lepingu sõlmimine

1.1. Tingimused kehtivad e-poe kliendi (edaspidi Klient) ja Kixik Veebipood OÜ (edaspidi Kixik) vahel.
1.2. Kixiku ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Kixiku arvelduskontole.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hind

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes.
2.2. Hinnad on nähtaval tootelehel.
2.3 Variatsioonidega toodetel tuleb lõpliku tootehinna nägemiseks rippmenüüst valida soovitud variatsioon.
2.4. Soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
2.5. Kixikul on õigus muuta toodete hindu.
2.6. Sooduskood rakendub ainult täishinnaga toodetele.

3. Tooted

3.1. Kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kixikul on õigus tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui toote tegemiseks vajalik materjal on laost otsa saanud. Kui meil ei ole võimalik tellimust täita, võtame ostjaga ühendust ning pakume järgmisi variante:
– kanname raha tagasi;
– asendame toote samas väärtuses too(de)te vastu;
– pikendame tarneaega;
3.2. Anname endast parima, et tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad erineda toodete tegelikust väljanägemisest.
3.3. Käsitööna valminud toodetel võib esineda väikeseid ebatäisusi.
3.4. Tootefotodel olev pildiraami välimus on illustratiivne ning see võib erineda natuke lõplikust raamist.

4. Konto loomine

4.1. Konto loomine ei ole ostmiseks kohustuslik, kuid vaid registreeritud kasutaja saab vaadata tellimuse ajalugu.
4.2. Teil on võimalus oma konto kustutada andes meile enda soovist teada meiliaadressile info@kixik.ee.
4.3. Võite omada vaid ühte Kixiku kontot.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Tellitud tooted toimetame vastavalt Kliendi poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva pakiautomaadi kaudu, SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu, Eesti Posti postkontorisse või kulleriga.
5.2. Kohaletoimetamise maksumus on nähtav ostukorvi ja tellimuse vormistamise lehtedel.
5.3. Kui tellimus sisaldab tooteid, mis sisaldab nii digitaalseid kui ka trükitud/käsitööna valminud tooteid, siis toimetatakse tellimus teieni nii e-posti teel kui ka pakina.
5.4. Toodete valmistamiseks kuluv aeg on nähtaval tootelehtedel lingi all “lisainfo”.
5.5. Valmistamise ajale lisandub valitud postiteenuse kohaletoimetamise aeg 1-3 tööpäeva.
5.6. Kui tellimus sisaldab tooteid, millel on erinevad tarneajad, siis toimetatakse tellimus ühe pakina, arvestades pakis olevatest toodetest pikimat tarneaega.

6. Tagastamine

6.1. Kixikust  ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Tagastamiseks:
– Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@kixik.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Raha tagastatud toodete eest hüvitame 5 tööpäeva jooksul pärast tagastatava kauba jõudmist meieni.
– Kui tellisite tooted pakiautomaadi vahendusel, viige toode samasse Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaati ja sisestage SMS-iga saadud tagastuskood.
– Juhul kui tellisid toote postkontorisse või kulleriga, viige kaup ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel.
– Toote sihtkohaks märkige Järve Keskuse pakiautomaat (Kixik Veebipood OÜ, Telefon: (+372) 50 44 449).

6.2. Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud ning peab olema originaalpakendis.
6.3. Toote tagastamise kulud tasub Klient.
6.4. Digitaalseid tooteid ja kliendi soovide järgi tehtud tooteid ei ole võimalik tagastada.

7. Nõuetele mittevastava toote tagastamine

7.1. Ostjal on õigus kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Kaebus tuleb esitada viivitamatult alates kauba puuduse avastamisest.

7.2. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressile info@kixik.ee.

7.3. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:
– müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada
– parandamine ebaõnnestub
– müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud
– kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Kixik ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

8. Privaatsus

8.1. Kixiku e-poe kasutamisega annab klient teadliku nõusoleku Kixikule enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
8.2. Kixikule teatavaks saanud isikuandmeid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks.
8.3. Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses;
8.4. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Kixik kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus.